Naar de hoofdinhoud

Wat is er veranderd bij The Perfect Match t.o.v. de beschikbaarheidstool?

Lodewijk avatar
Geschreven door Lodewijk
Meer dan 2 jaar geleden bijgewerkt

De beschikbaarheidsaanvragen vervallen

We zijn gestopt met onze beschikbaaheidstool waar jij als leverancier misschien al eerder bekend mee was. Waarom? Uit intensief onderzoek naar de behoeftes van leveranciers op ThePerfectWedding.nl is een compleet nieuwe tool ontstaan: The Perfect Match!

The Perfect Match | Wat is er anders?

The Perfect Match is dé extra marketing tool waarbij je pas betaalt wanneer er een match is. Dit zorgt ervoor dat jij als leverancier met écht geïnteresseerde bruidsparen in contact komt!

De belangrijkste veranderingen vergeleken met de beschikbaarheidsaanvragen zetten wij graag voor je op een rij:

  • Je betaalt pas wanneer er een MATCH is
    Eerst betaalde je als leverancier direct de fee zodra er een oproep binnen kwam. Nu kan je eerst interesse tonen, zonder daarvoor te hoeven betalen. Pas zodra het bruidspaar ook interesse toont in jou en hiermee hun gegevens deelt, dan pas betaal je de fee voor de oproep. Je betaalt de match via een maandfactuur of een tegoed aan credits!

  • Je ontvangt warmere leads
    Eerder betaalde je als leverancier voor oproepen van bruidsparen die misschien niet persé naar jou op zoek waren. Maar omdat het bruidspaar nu ook eerst interesse in jou moet tonen voordat je betaalt, ontstaan er warmere leads.

  • 10 leveranciers kunnen interesse tonen
    Alle leveranciers hebben 3 dagen de tijd interesse tonen in een oproep en met een maximum van 10 leveranciers. Het bruidspaar kan maximaal 5 leveranciers kiezen om een Match mee te worden.
    Eerder konden maximaal 5 leveranciers reageren op een oproep en was de oproep snel uitverkocht. Een bruidspaar heeft 7 dagen de tijd om interesse terug te tonen in jou als bedrijf

Was dit een antwoord op uw vraag?